REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO DUET- ZABAWKI ze Świnoujścia
- Regulamin określa zasady zakupów w sklepie internetowym przez Sprzedającego.
- Sprzedającym w sklepie internetowym DUET- ZABAWKI jest Firma Handlowa DUET Elżbieta Jabłońska z siedzibą w Świnoujściu, ul. Konstytucji 3-go Maja 15/3, REGON-810132200, NIP 855-001-45-43, zarejestrowana w rejestrze działalności gospodarczej ( CEiDG ) pod nr. 2480.
- Kupującym w sklepie internetowym www.duet-zabawki.pl może być konsument w rozumieniu ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta; osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą lub zawodową, osoba prawna lub jednostka organizacyjna prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
- Niniejszy Regulamin reguluje sposób zawarcia umowy na odległość z Konsumentem w myśl ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta.
Sposób porozumiewania się z Konsumentem
- Umowa zawierana jest na odległość za pośrednictwem sklepu internetowego, nazywanego Sklepem. Najprostszym sposobem komunikacji jest telefon lub mail elektroniczny lub fax :
Tel. 696033939 ( operator telefoniczny T- mobile )
E- mail: [email protected]
- Opłata telefoniczna za połączenie jest standardowa jak za zwykłe połączenia telefoniczne zgodne z pakietem taryfowym dostawcy usług , z których Państwo korzystacie.
Nasz adres pocztowy to : F.H. Duet Elżbieta Jabłońska
Ul. Konstytucji 3 Maja 15/3
72 – 600 ŚwinoujściePod ww adresem pocztowym Klient może składać reklamacje oraz wszystkie inne oświadczenia.
Przedmiot umowy sprzedaż – główne cechy oferowanych produktów
- Przedmiotem umowy sprzedaży są produkty wymienione i opisane na stronie internetowej DUET-ZABAWKI ( opcja dostępny ) Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby prezentowana oferta była zawsze aktualizowana. W przypadku, gdy produkt w danej chwili będzie niedostępny Sprzedawca poinformuje o tym fakcie niezwłocznie kupującego drogą telefoniczną lub mailowo ( opcja niedostępny ).
- Produkty oferowane w Sklepie posiadają wymagane polskim prawem atesty dopuszczające je do użycia przez dzieci. Informacja o minimalnym wieku dla jakiego dany produkt został dopuszczony znajduje się na opakowaniu każdego produktu. Wszystkie towary dostępne w Sklepie objęte są gwarancją producenta. Na wszystkie produkty Sklep udziela gwarancji Sprzedawcy. Sklep ma obowiązek dostarczenia Kupującemu produktów wolnych od wad fizycznych i prawnych.
- Opis towarów, ich charakterystyka, producent, właściwości, waga i zdjęcie znajduja się na stronie internetowej Sklepu – www.duet-zabawki.pl w zakładce – Katalog produktow . Towary sa krajowe i zagraniczne. Dopuszczone sa do obrotu na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami i są one oryginalnie zapakowane. Terminy ważności towarów, nazwa producenta znajdują się na opakowaniu produktu.
- Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie w link potwierdzający w mailu przysłanym Klientowi przez Sklep.
Cena:
Ceny podane w Sklepie są cenami brutto i zawierają podatek VAT. Wyrażone sa w złotówkach polskich. ( PLN ). Ceny produktów nie zawierają kosztów dostawy. Koszty dostawy zależą od sposobu dostarczenia produktu do Klienta , od wartości , oraz wielkości zamówienia i poddawane sa przy wyborze sposobu dostawy produktu przez Klienta. Całkowity koszt zamówienia tj . cena produktów wraz z kosztami dosatwy wskazana jest w koszyku przed złożeniem zamówienia przez Klienta.
Zamówienie :
- Kupujący może składać zamówienia 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu wyłącznie za pośrednictwem strony internetowej www.duet-zabawki.pl.Zamówienia można składać za pomocą formularza dostępnego na stronie internetowej Sklepu. W tym celu należy wybrać produkty do koszyka i dokonać zamówienia.
- Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Kupującego danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie. Weryfikacja następuje przez zalogowanie , w przypadku posiadania konta, albo poprzez podania danych do wysyłki. Następnie należy wybrać sposób wysyłki danego zamówienia oraz sposób płatności. Ostatnią funkcją jest potwierdzenie zamówienia.
- Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, terminisposób dostawy.
- Na wszystkie zamawiane produkty wystawiana jest faktura. Kupujący upoważnia F.H. DUET- Elżbietę Jabłońską do wystawiania faktur bez podpisu Kupującego.
5.Kupujący ma możliwość skorzystania z opcji zapamiętania jego danych przez system, aby składając następne zamówienie nie istniała konieczność ponownego wprowadzania danych ( rejestracja / logowanie ) .
- Sprzedawca nie prowadzi sprzedaży na raty, na przedpłatę, na próbę, lub wg wzoru.
Sposób zapłaty i termin zapłaty
- Klient ma do wyboru następujące formy płatności :
1.1 Gotówką , kartą płatniczą – w przypadku odbioru osobistego w Sklepie , ul. Konstytucji 3 Maja 15/ 3 w Świnoujściu
1.2 przelew bankowy ; na konto PEKAO SA I/O ŚWINOUJŚCIE nr 68124039141111000030966815; W tytule wpłaty należy podać numer zamówienia. Terminem zapłaty jest wpływ środków finansowych na konto Sprzedającego.
1.3 płatność gotówką przy odbiorze .- w przypadku odbioru zamówienia po dostarczeniu go przez Pocztę Polską lub firmę kurierską.
Sposób i termin realizacji zamówienia
- Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy świadczącej usługi kurierskie niezwłocznie , nie później niż 7 roboczych od daty potwierdzenia zamówienia. 2. W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej lub przelewem, termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji.
- Zamówienia dostarczane są Pocztą Polską lub za pośrednictwem firmy kurierskiej . Zamówienie można odebrać również osobiście w siedzibie Sprzedającego przy ul. Konstytucji 3 Maja 15/3 w Świnoujściu.
- Koszty przesyłki są stałe, niezależne od ilości zamawianych produktów i wynoszą:
Poczta Polska – 19,00 zł bez względu na wagę ;
Firma kurierska – 35,00 zł bez względu na wagę;
- Klient zobowiązany jest sprawdzić przesyłkę w obecności doręczyciela przesyłek i w razie stwierdzenia uszkodzeń sporządzić protokół szkody.
- Sklep nie realizuje zamówień poza terytorium Polski.
- Jeśli wartość zamówionego towaru przekracza kwotę towar dostarczany jest bezpłatnie.
Odstąpienie od umowy
- Na podstawie Ustawy z dnia 24.06.2014 r. o prawach konsumenta Klient ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny oraz ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy z dnia 24.06.2014 r. o prawach konsumentów w terminie 14 dni od daty doręczenia mu zamówienia. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno być złożone na piśmie. Sklep nie zapewnia możliwości złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy droga elektroniczną.
- Pouczenie wraz ze wzorem oświadczenia o odstąpieniu doręczane jest Klientowi wraz z zamówieniem. Wzór oświadczenia o odstąpieniu zgodny jest z załącznikiem nr 2 do ustawy o prawach konsumenta. Do pobrania poniżej :
Wzór odstąpienia od umowy sprzedaży :
http://duet-zabawki.pl/content/14-odstapienie-od-umowy
- Mogą Państwo skorzystać z ww wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednakże nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy , aby Państwo oświadczenie o odstąpieniu od umowy wysłali przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Klient ma obowiązek zwrócić produkt do Sklepu niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Towar musi być nowy, kompletny, nieużywany.
- Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę ( cenę ) oraz koszty dostarczenia produktu niezwłocznie, a każdym razie nie później niż 14 dni od daty otrzymania produktu z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania , w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Zwrotu płatności Sklep dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Państwa przy pierwotnej transakcji, chyba , że wyrazicie Pastwo zgodę na inne rozwiązanie.; w każdym przypadku nie poniesiecie Państwo żadnych dodatkowych opłat w związku ze zwrotem. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
- Jeżeli Klient wybierze sposób dostarczenia produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep , Sklep nie jest wówczas zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Kodeks dobrych praktyk
Sklep zobowiązuje się przestrzegać kodeksu dobrych praktyk , o których mowa w art. 2 pkt. 5 ustawy z dnia 23.08.2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym i świadczeniu usług na najwyższym poziomie i sprzedaży produktów najwyższej jakości. Z kodeksem dobrych praktyk . Sklep jest członkiem Północnej Izby Gospodarczej oddziału w Świnoujściu.
Gwarancja
Produkty sprzedawane przez Sklep mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta bądź przez dystrybutora. Klep nie udziela żadnej gwarancji na jakiejkolwiek sprzedawane produkty. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej.
Rękojmia za wady fizyczne i prawne – reklamacje
- Sklep odpowiedzialny jest względem Klienta za wady fizyczne i prawne sprzedanego produktu.
- Zgłoszenie reklamacji wady fizycznej produktu stwierdzonej przed upływem roku od dnia wydania produktu Klientowi uważa się skuteczną tj., że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi , jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2-ch lat .
- Klient w związku ze zgłoszoną reklamacja może wedle własnego wyboru żądać w pierwszej kolejności
– usunięcia wady ;
– wymiany rzeczy na wolną od wady ;
- Sklep zobowiązany jest usunąć wadę lub wymienić produkt niezwłocznie , nie później niż w terminie 14 dni od daty dostarczenia produktu do Sklepu, bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
Wzór formularza reklamacji znajduje się poniżej :
http://duet-zabawki.pl/content/13-formularz-reklamacyjny
Jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony, albo Sklep nie uczynił zadość obowiązkowi
wymiany produktu na rzecz wolna od wad lub nie usunął wady Klient może złożyć oświadczenie i żądąć od Sklepu :
- obniżenia ceny , określając kwotę , o którą cena ma być obniżona; obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny , w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady ;
- odstąpić od umowy
Wzór formularza oświadczenia o obniżeniu ceny lub odstąpieniu od umowy znajduje się
poniżej :
Sklep w terminie 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji obowiązany jest ustosunkować się do reklamacji. Jeżeli Sklep w terminie 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji nie ustosunkował się do żądań Klienta w zakresie wymiany rzeczy, usunięcia wady albo obniżenia ceny – uważa się , że żądanie Klienta jest uzasadnione.
- Klient nie może odstąpić od umowy , jeżeli wada produktu jest nieistotna.
- Klient , który zgłosi reklamację jest obowiązany na koszt Sklepu dostarczyć rzecz wadliwą do siedziby Sprzedawcy znajdującej się w Świnoujściu , przy ul. Konstytucji 3 Maja 15/3 . Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposobu jej zamontowania dostarczenie produktu byłoby przez Klienta nadmiernie utrudnione , Klient obowiązany jest wówczas udostępnić produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym rzecz się znajduje. To samo dotyczy sytuacji związanej z wymianą lub naprawą produktu.
- Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do DUET – ZABAWKI za pobraniem.
- W przypadku wady prawnej produktu Klientowi przysługuje prawo :
– odstąpienia od umowy
– żądanie obniżenia ceny - W przypadku decyzji o zwrocie zakupionego towaru, prosimy o kontakt telefoniczny na numer telefonu 696033939 lub kontakt mailowy na adres: [email protected], Kupujący otrzyma wyczerpujące informacje na temat przeprowadzenia procedury zwrotu.
Możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji
- Dochodzenie roszczeń z tytułu umowy sprzedaży możliwe jest przed sądem powszechnym właściwym rzeczowo i miejscowo.
- Przed wytoczeniem powództwa proponuje się postępowanie pojednawcze w drodze ugody sądowej ( zawezwanie do próby ugodowej ) w trybie art. 184 kpc i przepisów następnych . O zawezwanie do próby ugodowej – bez względu na właściwość rzeczową sprawy – można zwrócić się do Sądu Rejonowego, Wydziału I Cywilnego w Świnoujściu ; ul. Paderewskiego 6 ; 72 – 600 Świnoujście. Zawezwanie do próby ugodowej przed sądem powszechnym przerywa bieg terminu przedawnienia , o którym mowa w art. 568 kc.
Dane osobowe
Kupujący wyraża zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie danych sklepu internetowego Sprzedającego oraz ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia oraz wyraża zgodę na ich przetwarzanie w celach związanych z realizacją umowy sprzedaży zgodnie z treścią ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami.). Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Klienta znajdują się na stronie internetowej sklepu internetowego www. duet-zabawki.pl poświęconej polityce prywatności.
Postanowienia końcowe
- Wszystkie towary, nazwy i znaki handlowe publikowane na stronach internetowej DUET – ZABAWKI .pl są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.
- Zawartość stron internetowych sklepu www.duet-zabawki.pl nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 Kodeksu Cywilnego, należy ją traktować jako zaproszenie do zawarcia umowy.
- W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają obowiązujące przepisy prawa, w szczególności ustawa z dnia 24.06.2014 r. o prawach konsumenta.
- Złożenie zamówienia w sklepie internetowym www.duet-zabawki.pl oznacza akceptację postanowień tego regulaminu.
- Kupujący jest zobowiązany do zapoznania się z Regulaminem Sklepu i jego akceptacją przed złożeniem zamówienia.